23 Kasım 2013 Cumartesi

[ROM][PORT] Touchwiz Resurrection v7.1 (S4 Temalı)

Romumuz, başlıktan da anlayacağınız üzere Galaxy S4 temalı bir romdur. Romu Galaxy Ace S5830i'den portladım. Bu yüzden çözünürlük farkından dolayı birkaç arayüz problemi olsa da genel olarak arayüzde sorun yok. Birkaç uygulama dışında bütün sistem uygulamaları S4 temalanmış. Ancak telefon ve rehber uygulaması S3 temalı. Çünkü romun kendi telefon ve rehber uygulamaları bizim cihazda sorun çıkarıyor. Ben de bu yüzden MarinAlin'in(JellyBean temasını yapan.) S3 temasındaki uygulamalarını aldım. Aynı zamanda romun performansı da gayet iyi ancak romla birlikte bir tweak de kullanmanızı tavsiye ederim. Ben bu romla birkaç tweak denedim ve bunlardan en iyisi Vulpix v2'ydi.

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ








































DOSYALAR ve KURULUM

CWM
Rom
Fix Accelerometer(Sensörleri düzeltmek için.)
Galaxy S4 launcher

1) Önce yukarıdaki dosyaları indirip SD karta atın ve telefonu recovery moda alın.
2) Recovery'de apply update from sd card'dan CWM'i seçin
3) CWM'de wipe data ve wipe cache yapıp mounts and storage'ten mount/system ve mount/data yapın. Unmount olarak görünmeliler.
4) install zip from sd>choose zip from sd'den romu seçin. Karşınıza Aroma Installer gelecek. Aroma'da çözünürlükten dolayı yazılar, seçenekler falan büyük görünüyor ancak anlaşılıyor.
5) İki kere Next'e basın ve gelen sözleşmeyi kabul edin(Alttaki yeri tikleyin) ve Next'e basın. Yüklemeden sonra tefon yeniden başlatılsın mı diye soracak orayı tiklemeyip Next'e basın. Rom yüklencek.
6) Yüklendikten sonra Next'e sonra da Finish'e basıp çıkın. Fix accelerometer'ı ve Cyanus 1.6'yı yükleyip telefonu reboot system now ile yeniden başlatın.

NOT: Cyanus 1.9'u veya Gear kerneli yüklemeyin. Çünkü Gear stock romu desteklemiyor ve Cyanus 1.9'da da WiFi çalışmıyor.
NOT2: Ayarlar'dan Mobiel Data'ya veya more'dan Mobil Ağ Ayrlarına ya da Ayarlar'dan Arama Ayarlarına basınca Ayarlar kapanmaya zorluyor. Bunun sebebini anlamadım. Ancak durum çubuğundaki Data toggle'ından interneti açıp kapatabilirsiniz.
NOT3: Telefon ilk açıldığında batarya ikonu olmayacak. Bataryanın olması gereken yere(Saatle sinyal çubuğu arasınaki boşluk) üç kez art arda basıp style sekmesinden istediğinizi seçin. Aeon'u seçerseniz settings sekmesinden charge animations'taki tiki kaldırın.
NOT4: Romda hem S4 hem de stock launcher var ancak ikisinde de çözünürlükten dolayı sorun var. Başka bir launcher veya yukarıda linkini verdiğim S4 launcher'ı kullanın. S4 launcher'ı kullanmak için CWM'den fix accelerometerı yüklediğiniz gibi yükleyin.

24 yorum :

  1. Hocam güzele benziyo 2 sorum var biri cm7 tabanlı rom yüklü ext4 yapınca olur mu stock rom kuruyum mu 2.si de not2 de belirttiğiniz olay durum öyleyse nasıl yanlızca edge seçebilicez bataryayı korusun diye ben fazla hsdpa kullanmayan bir insanım şarjım uzun dayansın diye

    YanıtlaSil
  2. Bir de hocam vulpix tweakinin ne işe yaradığını söyler misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce stock rom sonra da bunu kurun. not2'deki olaya çözüm yok maalesef ki. play store'dan 2g/3g geçişi için 4-5 uygulama denedim ama hepsi mobil ağ ayarlarına gönderiyor. vulpix performansı ve pil ömrünü artırıyor.

      Sil
  3. Cm7 tabanlı rom koymucak mısınız siteye new experience ve reincarnation noldu ve bizim cihaza uygun tweaklere nerden ulaşabilirim link verir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. new experience'ın kitkat temalı yeni sürümü çıktı onu denerim. reincarnation hala çıkmadı. xda'de android software development and hacking generl bölümündeki tweaklere bakabilirsiniz.

      Sil
  4. Hocam yani her tweak her android cihazda calisir mi ve xdade bizim cihazin kismindaki cyanowizi nasil kurarim bi bugu var mi ingilzcem pek iyi degil de

    YanıtlaSil
  5. i cant download the rom from app.box.com. it says download has been started but it doesnt. can u upload the rom in another file hosting site plz???

    YanıtlaSil
  6. hocam rom linkini indiremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. same here... plz upload in another file hosting site

      Sil
    2. ok im uploading to another site plz wait. hocam şu an başka bir siteye uploadluyorum bekleyin biraz

      Sil
  7. Hocam bende suan bi onceki konuda olan rom yuklu bunu yuklemek icin stock lazim mi?

    YanıtlaSil
  8. Hocam birde bu romu bi turlu indiremiyorum

    YanıtlaSil
  9. önce stock romu flashlamanız gerekiyor. hesaplarımda sorun var başka bir siteye denedim onda da 30 mbdan sonra yeniden başlatıyor. eğer hangoutsınız varsa ekleyin google drivea yükliyip sizinle paylaşıyım siz de başka bir siteye uploadlayın. gamailim: burak.144.9907@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Hocam bu cynaus 1.6 yı nereden bulacam ben sitede öyle birşey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu linkten indirebilirsiniz: http://www.mediafire.com/?xgd41r9bclb4ulh

      Sil
    2. hocam vilpux v2 yi yükledim ama telefonu kaptım açtığımda telefon dili değişiyor

      Sil
    3. bende de vulpix v2 yüklü ama öyle bir sorun yok. wipe data yapmayı deneyin. olmazsa romu yeniden yükleyin.

      Sil
  11. Hocam yukaridaki batarya cizgisini nasil kaldiriyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayarlar>rom settings>battery bar yolundan show battery bar'daki tiki kaldırın.

      Sil
  12. Internete giremiyorum bu romda

    YanıtlaSil
  13. touch wizz yüklenmio yükle ye tıklıyorum ama yüklemio box.com dan neden indirmio

    YanıtlaSil
  14. rom neden yüklenmio yükleye tıkladığımda ya of

    YanıtlaSil
  15. yaptım ama reboot system e tıkladıktan sonra samsung galaxy mini ekranında öyle kaldı batarya yı çıkarıp tekrar denedim ama olmadı hep galaxy mini ekranında kalıyo nas yapçam ya off telefonum bozuldu romu falan geri alma yokmu !!!

    YanıtlaSil
  16. hocam rom ibnmiyor bide bu rom için kernel yüklemelimiyim lütfen cavap yazsan sevinirim çok beğendiğim bir rom

    YanıtlaSil