8 Eylül 2012 Cumartesi

Galaxy Pop Plus/Next Turbo gt-s5570i Root

Merhaba arkadaşlar. Bugün size Galaxy Pop Plus için root yapmayı göstereceğim. Yalnız bilmeyenler için söylüyorum cihazınızı root'larsanız cihaz garanti dışı olur.

NEDİR BU ROOT?

Root cihazdaki bütün yetkiyi ele geçirmektir. Cihazınız root'lu değilse siz sadece bir kullanıcı olursunuz ama cihazı root'layınca tüm yetkiyi ele geçirip yönetici yani Windows'daki administrator olursunuz. İşte Windows'daki bu administrator'luğe biz Linux'da(Android Linux tabanlı bir platformdur.) root diyoruz. YALNIZ BİR KEZ DAHA SÖYLÜYORUM CİHAZI ROOTLARSANIZ GARANTİ DIŞI OLUR!!!

KURULUM:

Öncelikle aşağıdaki dosyayı indirip SD kartın ana dizinine atın.

Tamam artık cihazı rootlamaya hazırsınız.

1- Cihazı kapatın ve Recovery modda açın (Cihazı Recovery modda açmak için ses açma+home(orta tuş)+güç tuşuna birlikte basın.)

 GT-S5570I Root Dosyası


2- Cihaz recovery mod'da açıldığında karşınıza 4'lü bir menü çıkacak. Bu menüden apply update from sd card'ı seçin.(Bu menüde dolaşmak için ses kısma ve açma tuşlarını kullanın orta tuş ile seçim yapın.) Karşınıza bir başka menü gelecek bu menüden en üstteki ''galaxypopplusturkiye.blogspot.com-GT-S5570I Root Dosyası.zip'' seçeneğini yine orta tuş ile seçin. Karşınıza gelen diğer menüden yes'i seçin bu dosya 2-3 saniyede yüklenecek. İnstalation complete dedikten sonra karşınıza en baştaki menü gelecek reboot system now'u seçin ve cihaz artık rootlu!

31 yorum :

  1. öncelikle bu bloğu açtığın için teşekkürler
    benim bir sorunum var yardımcı olabilirsen sevinirim
    cihazıma root yetkisi verdim ve clockworkmod recowery yükledim ama ne zaman cihazı açıp kapatırsam root ve cwm recowery siliniyor ve flash player yükledim oda silindi ne yapmam lazım yardımcı olabilirmisin şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeş root yükledikten sonra silinmez cwmin sürekli silinmesi ise normaldir çünkü bizim cihazda cwm kalıcı yüklenmiyor sadece yüklediğin an için yüklü kalır cwm ve flash player da sürekli silinmemesi lazım sürekli siliniyorsa sizin cihazda sorun olabilir

      Sil
  2. bilgin için teşekkürler kardeşim root silinme olayı olmuyorsa flash player önemli değil. gerekirse bir daha yükleyeceğiz artık

    YanıtlaSil
  3. bu gece belki çok meşgul ettim sizi ama bi sorum daha olacak NOVA oyununu cihazınızda hiç denediniz mi acaba.
    Ben oyunun Qvga 240x320 çözünürlüğünü buldum yükledim ama çalıştıramadım chainfire 3d uygulaması da yüklü cihazımda ama yine de çalışmadı ve asphalt 5 dede aynı sorunu yaşadım bunun hakkında bilgin varmı acaba??? :)

    YanıtlaSil
  4. telefon açılmadı. creed v4 yüklüydü. açılış amblemi geldi kaldı öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam creed v4 ve sitedeki diğer custom romlar zaten rootludur. bu yüzden yeniden rootlamanıza gerek yok. açılmama sorununu çözmek için creed'i yeniden yükleyin. sorun çözülür.

      Sil
  5. ben bu rootu nasıl kaldıracam? stock roma dönüp hyperion7yi yüklemek için rootladım ama anbort ediliyo işlem. bi de rootsuz deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hyperion7'nin installation aborted hatası vermesini anlayamadım herkes bu sorunu yaşıyor. bu sorun roottan kaynaklanmıyor. rootu kaldırmak için de stock romu yeniden yükleyebilirsiniz. ya da unroot galaxy y yazıp araştırın. şimdi o dosyaya bakamıycam saat geç oldu yarın okul var :(

      Sil
  6. yani galaxy y için olan unroot dosyasını portliycam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır portlamanıza gerek yok direk yükleyin.

      Sil
  7. kernel flaşladım, yemez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam direk buradan unroot dosyasını indirip recoveryden flashlayın: http://www.datafilehost.com/download-1538b384.html bi de kernel flashlamayı unroot için falan mı diyorsunuz?

      Sil
  8. Burak hocam bluetooth 120 sn muhabbetini 10dk filan çıkarabilmemiz mümkün mü birde bu yukarda paylaştığınız rootun unroot'unu paylaşabilirmisiniz makinayı garantiye yollayacağım kolay gelsin sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım mümkün değil. unroot için yukardaki yoruma bakın

      Sil
    2. sanırım mümkün değil. unroot için yukardaki yoruma bakın

      Sil
  9. link çalışmıyor hocam linkleri bi tazeleseniz

    YanıtlaSil
  10. hocam root attıktan sonra galeri bozuldu

    YanıtlaSil
  11. Hocam unroot nasıl yapılıyo onuda paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. link çalışıyor hocam. ama bir de bunu deneyin: https://db.tt/iHXAzQWY

      Sil
  13. Galaxy Fame İçin varmı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vardır tabiki. googleda "how to root galaxy fame" yazıp aratın.

      Sil
  14. aga telefon kapandı ve hiç açılmıyor

    YanıtlaSil
  15. kardeş telde güvenli mod diye bişey çıktı bundan nasıl kurtulabiliriz

    YanıtlaSil
  16. Arkadaslar acil yardim gerekiyor
    S5570i kullaniyorum cihazi bitaz kurcaladim vs
    sonra recovery moda gecip rom degistirmek istedim fakat recovery mod ekrani kirmizi renk oldu ve update card bolumunu secince no mount diyor bu durumu odin ile asabilecegimi dusundum fakat odin 4,38 cihazimi gormuyor baska bi odin versiyonu cihazi gormekte o goren odin versiyonu ile rahat bi sekilde cihazi 2.3.6 ya geri donderdim.
    Yine recovery ekranndaki sorun devam etmekte. Nasil gececegimm bu sorunu bana yardimci olursaniz cok sevinirim iyi gunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sa ahmet fazıl odin 4.38 ile s5570 cwm oluyor s5570i hangi odin ile oluyor birbirimize yardımcı olalım bilgilerimizi paylaşalım rica etsem bana ulaşabilir misin 0539 217 23 95

      Sil
  17. Arkadaşlar tabletler oluyomu?????

    YanıtlaSil
  18. Bu dosya ile olmaz ama başka dosyalar ile olabilir, tabletin modeli ne?

    YanıtlaSil