1 Mart 2013 Cuma

[UYGULAMA-OYUN-ROOT] GameCIH 3.0 (Oyuna hile yapma programı)

Size oyunlara çok kolayca hile yapabileceğiniz bir programı paylaşıyorum : GameCIH ! Bu program sayesinde artık Google'a Drag Racing para hilesi yazmanıza gerek kalmayacak ya da oyuna gerçek para verip altın coin filan almaya da gerek kalmayacak :) İstediğiniz oyuna çok basit bir şekilde hile yapabiliyorsunuz, yüksek skorlarınızı değiştirebiliyorsunuz. Belki çoğunuz duymuşsunuzdur bu programı.
Programı açmak için Telefononuzun ROOT olması gerekiyor >>Galaxy Pop Plus Root Yapmak için tıklayınız.

Nasıl Kullanılır
  • Öncelikle Cihazımızı root yapıp uygulamayı açalım.
  • Açtıktan sonra telefonumuzun orta tuşuna(home) tuşuna basın. Uygulama toolbar olarak üstte olacaktır. Toolbarda ki geri tuşuna basıp toolbar'ı kenara alabilirsiniz.
  • Sonra hile yapmak istediğiniz oyuna gelin.
Şimdi oyunda paramızı attırmak istiyorsak toolbarda ki arama(büyüteç) işaretine basıp İnput Number diyin ve karşınıza çıkan yere ne kadar altınımız varsa onu yazalım. Aradıktan sonra telefonumuzun geri tuşuna basarak oyunumuza dönelim. Biraz daha altın toplayın. Mesela aratmadan önce 750 altınımız mı vardı arattıktan sonra biraz daha para toplayıp onu 760 yapıp tekrar arama işaretine pasıp 760'ı aratın. Sonra karşımıza sonuçlar çıkacak. Bir tanesine tıklayın. Ama Dikkat edin 4 Bytes olması lazım aradığımız şeyin. yoksa olmaz. Oraya istediğiniz değeri girin. Yani 999999 para mı istiyorsun, o kadar yazın. Modify deyin. Oyuna geri dönüp paranıza pakın :) Ben örnek anlattım. Ama mantık bu. Başka oyunlarda mantık değişebiliyor.

Bu uygulamanın en iyi yanı ise Cheat Engine gibi bir şey olmaması. Yani programdan çıksakta, oyundan çıkıp yeniden girsekte, programı silsek bile değişen bişey olmaz. Yani sadece görünüşte değiştirmiyor. O oyunun dosyasına girip para kısmını bulup değiştiriyor. :) 

Anlamadıysanız size Fruit Ninja'nın hilesini paylaştım :)



14 yorum :

  1. usta blood & glory yukleyeblrmsn?

    YanıtlaSil
  2. Gamecih icin root fln demissin ama garanti disi olur demissin acikcasi bu beni korkuttu cunku tel yeni :)))))) ben Google Play den indirdigim Pou yu oynuyorum belki bilirsin ve onun icin para hilesi istiyorum acaba varmi ? cok arastirdim cok link indirmeye calistim olmadi. . bu arada tel Galaxy W. . lütfen yardimci olur musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var kardeşim bilgisayardan yapılıyor cheat engine droid indir bilgisayardan telefona yükle programa gir "scrach end phone" yazaN yere tıka ve oraadan oyununu seç coins plus yazan yere bas ilk şuanki coinsini yaz eğer bulamassa coins kas sonra tekrar dene bulduğu anda tıkla what plus yazan yere tıkla nekadar coins istiyosan yaz okay e tıkla prog çıkoyuna gir 1 coins falan kazan ve parana bak :))))))

      Sil
  3. Benimde telefon yeni ve bu root olayi benide korkutuyor baska yolu varmi bu hilenin?

    YanıtlaSil
  4. Root olmadan hile olmaz açık ve net.Hiç arayıpta vaktinizi harcamayın derim yani bu yazılımsal olarakta mümkün değil çünkü oyunun para vs verileri kök dosyasına yazılıyor ve kök dosyasına erişim için root (Türkçesi kök demek zaten) erişimine izin vermek lazım bu da garantiden çıkarır ama garantiye geri döndürme mümkündür

    YanıtlaSil
  5. Bu gamecih bende acilmiyor telefon rootludur samsung galaxy w. Gamecihi kuruyorum root izinide veryorum olmuyor aciliyor 'please wait...' diyo oyle klaiyor bi cozum bulan varsa lutfen e postama meil atsin
    e postam ahmetemin2731@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. gamecih sorun yaratiyor please wait yazan yerde kaliyor. bilen varsa mail atsin: altaray@outlook.com Galaxy Ace S5830i

    YanıtlaSil
  7. Indirmeye calisiyorum olmuyor basarisiz diyor.Kac kere denedim bir care gerek telefon galaxy y

    YanıtlaSil
  8. Yapiyorum para hanesi degisiyor aninda eskiye donuyor

    YanıtlaSil
  9. kardeş bu gamecih bende açılmıyo
    gooogle playden yüklüyorum

    YanıtlaSil
  10. Gamecihte sorun yasayanlar gamecih 2 yi yuklesin o calisio

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Söylediğiniz sekilde yaptim parayi artirdi fakat bi hata oldu yeniden baglannilmasi gerekiyor dedi ve tekrardan baglaninca para ilk haline geri dondu bu neden olabilir acaba bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil