3 Kasım 2014 Pazartesi

[ROM] [android 4.4.4] CyanogenMod 11 GT-S5570i

Mehaba Arkadaşlar Romumuz Cyanogenmod 11 ve Orijinal Android 4.4.4dür. Romda Bütün Uygulamalar Sorunsuz Çalışıyor ama Biraz Stabilite Sorunu Var Ama Telefonumuzu Çok Fazla Etkilemiyor.


ROMUN EKRAN GÖRÜNTÜLERİNİ YÜKLEYEMEDİM O YÜZDEN ROMUN VİDEOSUNU PAYLAŞIYORUM







KURULUM:


STOCK ROMDAN GEÇİŞ YAPANLAR İÇİN ANLATIM

1= Cwm recoverye girelim (ses açma+home+güç tuşu)
2= MTD_CWM dosyamızı seçelim
3= Adwanced > reboot recowery seçeneğini seçelim
4= Cwm münüsü 4.4.4 stilinde açılacaktır.
5= Wipe data/ factory reset
6= Wİpe cache reset yapalım
7= Mount and stroageden format data / cache / system yapalım
8= İnstall zip from sdcard > chose zip from sdcard dan CM11 dosyamızı seçelim
9= Yükleme tamamlandıktan sonra GAPPS dosyamızı seçelim.
10= Reboot system now ile telefonu açabilirsiniz.

CM 7 TABANLI BİR ROMDAN GEÇİŞ YAPANLAR İÇİN ANLATIM

1= Cwm recoverye girelim (ses açma+home+güç tuşu)

2= Cwm menüsünden mevcut romun yedeğini alınız.

3= MTD_CWM dosyamızı seçelim
4= Adwanced > reboot recowery seçeneğini seçelim
5= Cwm münüsü 4.4.4 stilinde açılacaktır.
6= Wipe data/ factory reset
7= Wİpe cache reset yapalım
8= Mount and stroageden format data / cache / system yapalım
9= İnstall zip from sdcard > chose zip from sdcard dan CM11 dosyamızı seçelim
10= Yükleme tamamlandıktan sonra GAPPS dosyamızı seçelim.
11= Reboot system now ile telefonu açabilirsiniz.


ROM
                                                                                    
 GAPPS 







35 yorum :

  1. Hocam Rom biraz yavaş hızlandırmak için yapabileceğimiz bir şey var mı? Bir de angpysha kernel ile kurarsak sıkıntı olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Hızlandırmak için bişey yapamam ama Angpysha kerneli yükleyim en kısa zaman içinde size rapor veririm.

    YanıtlaSil
  3. Angpysha kernel kurulmuyor, eğer telefonunuzda fazla bir kasma varsa ayarlardan performans ayarlarından işlemciyi performance en düşük 632 en yüksek 832 seçebilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Bro ben suan hyperion 8 kullanuom gayet stabil ve temiz sarj da iyi sayilir . Bu romu yuklemek icin once stock rom yapicam ve yuklicem degil mi?
    Diger sorum bu romda sarj tahminimce fazla yiyecek takildigim konu kasip kasmayacagi hyperion 8 den 4.4.4 e gecersem cok fark eder mi .Sitenizin takipcisiyim.

    YanıtlaSil
  5. stock rom yüklemenize gerek yok eğer telefon açılmaz ise ozaman stock rom yüklersiniz.şarj ise normal stock rom ile aynı fark yok. bende fazla talımalar olmuyor eğer olursa ayarlardan performans ayarlarından işlemciyi performance en düşük 632 en yüksek 832 seçebilirsiniz ben öyle kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. hocam sim kartı kilitini açmıyor açılıyor yazısı dönüp dönüp duruyoracil yardımm

    YanıtlaSil
  7. hocam önereceğiniz herhangi bir rom varmı bu telefon için ?

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar bu aralar bi custom rom ile ilgileniyorum hem hafızayı az kullanıyo hemde sorunsuz ve gayet kullanışlı onu bizim cihaza portlaya bilirsem onu yükleyeceğim veya bitane cm9 var onun birkaç problemi var onu düzeltebilirsem onu paylaşacağım ama biraz zaman alabilir o yüzden beklemede kalın diyorum..

    YanıtlaSil
  9. optimus nexus me v6 sürüm çıkmış isterseniz onuda portlayabilirim.

    YanıtlaSil
  10. Hocam sim kartı kilidini stock romu yükleyip iptal ettikten sonra tekrar bu romu yükledim fakat sim kartı takılı olduğu zaman ekranda cyanogenmod yazısı çıkıp 1 tur döndükten sonra gidiyor sim kartı çıkarıp deneyince açılıyor bunu nasıl yapıcaz bi çözümü varmıdır bunun ? Bi cevap verirseniz çok makbule geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ben söyle yaptim ilk once sim karti kilit sorgusunu iptal ettim stock romdan ve ANGPYSHA KERNEL kurdum ilk sonra gapps kurdum ve rom sonra yine gapps kurdum ve acildi ama sana tavsiyem bu romu kurma çünkü stabil değil bence 360p video acmiyor ve kasmalar fazla oluyor ama yine bi gir kur telden tele farklilik göstere bilir

      Sil
    2. süpersin burak kardeş sayende açabildim telefonu saol

      Sil
  11. hocam ikisinide yüklerseniz çok iyi olur valla bir bakalım.bekliyoruz hocam

    YanıtlaSil
  12. hocam ne zaman paylaşım yaparsınız ?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar bahsettiğim romu portladım ama sorunları biraz fazla.. Cm 9 içinde şunu söyleyebilirim rom çok stabil, android 4.0.4 çalışıyor.. Mobil veri ile internete girebiliyorum ve mesaj gönderilebiliyor ama arama yapmıyor ve arama gelmiyor. bu sorunada ne kadar uğraşsamda olumlu bir sonuç alamadım. o yüzden başka romlar bakıyorum.

    YanıtlaSil
  14. optimus nexus me v6 den ne haber hocam

    YanıtlaSil
  15. En kısa Süre içinde Eklerim.. Hafta sonuna yetiştirebilirsem paylaşırım.

    YanıtlaSil
  16. hocam performans ayarlarını bulamadım ayarlarda yok

    YanıtlaSil
  17. Tmm buldum telefonu kurcalarken şans eseri perforrmans ayarlarlarını actim
    Ayarlar telefon hakkinda derleme numarasına 4 5 kere basınca performans ayarları acılıyor

    YanıtlaSil
  18. Arkadaslar gercekten baya yawasmi ona gore kurcam?

    YanıtlaSil
  19. fm radyo yok ve sımdaki numaralar telefona geçmio gözükmüo

    YanıtlaSil
  20. Abi link kirik yardimmmmm

    YanıtlaSil
  21. Sim kart kilidini açamıyor bir çözü mü varmıdır. Ne olur romu hoşuma kaçtı ama simi açamıyom

    YanıtlaSil
  22. Hocam bu rom cok yavas napabilirim

    YanıtlaSil
  23. Hocam bu romu yükledikten sonra stock rom atmada sorun yaşıyorum. Odinden stock rom attıktan sonra telefondan yüklenirken e can't mount data giibi şeyler çıkıyor sonra da samsung yazısı dönüp duruyor wipe data wipe cahche yapsamda düzelmiyor .hocam lütfen yardım edin lütfeeen ....

    YanıtlaSil
  24. http://galaxypopplusturkiye.blogspot.mx/2014/10/samsung-galaxy-mini-gt-s5570i-unbrick.html?m=1

    Buradaki stock romu dene duzelir.

    YanıtlaSil
  25. hocam gapps ı recovery moddan da yükleyebilirmiyiz acil!!

    YanıtlaSil
  26. Hocam pini girince açılmama sorununa yardım eder misiniz illa stock romu baştan mı yükleyip ayar yapmak gerekiyo ? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. Yukarıdaki çözümü denedim olmadı başlangıçtaki cyanogenmod görüntüsü ekranda kaydı ve böyle kaldı

    YanıtlaSil
  28. hocam biri arayınca ekran kapanıyor ve açılmıyor cevap veremiyorum bi bakarmısınız

    YanıtlaSil
  29. sim kartı şifresinde takılıyor çözümü bilen lütfen yorum atsn

    YanıtlaSil
  30. Hocam baya sene geçti ama ben hala mini kullanıyorum telefon da sağlam geçenlerde fotoğraf çekiyordum wp da sonra telefon dondu bataryayı cıkarıp taktım sonra brick oldu odinle kurtarılıyor ancak o eski romun aynısı değil bu siteden bu romu yükledim sim kartla açılmıyor şuna sana zahmet bi el atarmısın ?

    YanıtlaSil