9 Kasım 2012 Cuma

[ROM][KERNEL][ICS/JELLY BEAN MOD]Jellyplus 2.0 [TÜRKÇE PATCH EKLENDİ]

Merhaba, uzun zamandır paylaşım yapamadım ama şimdi bir rom paylaşmak istiyorum. Romumuz ics/jelly bean karışımı gayet hızlı ve stabil bir rom.
NOT: Bu romu yüklemek için rootlu olmalısınız. Telefonunuzu rootlamak için: ''root''
Arkadaşlar tema güncellendi. Şimdi telefon daha ICS tarzı :).

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ























DOSYALAR
Tema(Bu tema ile telefon tamamen ics tarzı oluyor): tema dosyası
CWM Recovery: CWM Recovery dosyası
Türkçe Patch: türkçe patch dosyası
KURULUM
Önce yukarıdaki dosyaların hepsini indirin ve sd kartın ana dizinine atın(rom dosyası direk zip olarak atılcak.). Telefonu kapatıp recovery modda açın(Recovery moda girmek için ses açma+home+güç tuşlarına basılı tutun. recoveryde gezinmek için ses tuşlarını kullanın seçmek için home tuşuna basın.) Recovery moda girdikten sonra apply update den cwmi seçin. cwm menüsünden de wipe data ve wipe cache yapın sonra advancedı seçin ve wipe dalvik cache yapın geri tuşu ile ana menüye geri dönüp install zip ve choose zipden jellyplusı seçin. Yükleme tamamlanınca reboot system now'a basın. Telefon açıldıktan sonra change language ile dili türkçe yapabilirsiniz. Ortam tarama bittikten sonra yeniden recovery moda girin ve cwmi seçin. Cwmde install zip ve choose zipi seçin ve temayı yükleyin. Yüklendikten sonra reboot systeme basın. Ve artık telefonunuz ICS tarzı oldu.

TÜRKÇE PATCH'İN KURULUMU

Türkçe Patch'i indirin ve SD kartın ana dizinine atın. Telefonu kapatıp recovery modda tekrar açın. CWM e girin. Önce install zip from sd sonra da choose zip from sd yi seçin ve patch i bulup yükleyin. Reboot system now ile telefonu yeniden başlatın. Artık telefonun hepsi Türkçe. 
NOT: Sadece Galeri ve İndirmeler Türkçe değil. İkisi de patchin içinde olsa da yüklenmiyorlar maalesef ki.

CREDİTS
ROM: AvijitGhosh82@xda
PORTLAMA: Fahmi1597@xda
TEMA: marinalin85@xda
KERNEL: Miche1asso@xda

OLUŞACAK HİÇBİR HASARDAN SORUMLU DEĞİLİM HEPSİ SİZİN SORUMLULUĞUNUZ!

141 yorum :

  1. kardeş eline sağlık ama benim elimce başka bir rom dosyası var nasil yükleyebilirim. tek dosya

    YanıtlaSil
  2. facebook veya twitter hesabı ile mediafirea girip yükleyebilirsin

    YanıtlaSil
  3. kardes cihaz sorunlu acılıyor romun samsung yazısından sonra tekrar baslıyor nasıl yapabiliriz

    YanıtlaSil
  4. doğru kurulum yaptığına emin misin? yukardaki adımları uyguladıktan sonra açılması lazım

    YanıtlaSil
  5. Kardeş ben ilk denemede kernel i yükleyemedim galiba bir defa geri tuşuna basıp öyle yüklemem gerekiyordu, ben yanlış yapınca installation aborted dedi ama ben ciddiye almadım reboot system now a bastım normal çalıştı ama ben kernel ı tekrar yüklemeye çalıştım normal yüklendi ama olan oldu sim kart ı taktığımda restart yapıyordu daha açılmadan, telefoncuya gönderdim stock rom yükledi, hiç bir yerdede pop plus ın stock rom unun nasıl yükleneceğini bulamadım şimdi rom manager le rom umu yedekledim ama tekrar aynı şeyin olmasından korkuyorum senin rom da çok güzel yüklemek istiyorum tekrar aynısı olursa yedekteki rom aynen yüklenir mi (kernel dahil) bide galiba sensör de sorun var bu rom da yada ben kalibre edemedim.

    YanıtlaSil
  6. Bide normalde tekrar denerdim yapamazsam tekrar tamire gönderirdim ama babam telefoncu dolayısıyla piyasadaki tamirciler beni tanıyor, babam kızar bir haftada telefon niye iki defa aynı şekilde bozuldu diye yardımını bekliyorum. Son olarak kernel ı yüklemek şartmı kernel dan öncede gayet düzgün çalışıyordu.

    YanıtlaSil
  7. bende kernelden sonra daha iyi çalıştı ama kernelsiz de çalışır sorun olmaz sensör için de şunu indirin ve cwmden yükleyin: http://www.mediafire.com/?ngu12i2r4mf18lg

    YanıtlaSil
  8. Burda kernel ne işe yarıyor yani tam olarak işlevi ne ve kernel ı yüklemezsem bir aksilikle karşılaşırmıyım. En önemlisi sorun çıkarsa yedeklediğim stock rom orjinal kernel ı ile geri yüklenir mi eğer geri yükleniyorsa tekrar denicem.

    YanıtlaSil
  9. Hocam oyun ve uygulama bekliyoruz:-)

    YanıtlaSil
  10. Hocam oyun ve uygulama bekliyoruz:-)

    YanıtlaSil
  11. bir şey soracağm bu rom tamamen türkçe mi?

    YanıtlaSil
  12. çoğu türkçe ama birkaç uygulama ingilizce; görev yöneticisi, e-posta, galeri, kamera ingilizce. bende türkçeleri var istersen paylaşırım

    YanıtlaSil
  13. çoğu türkçe ama birkaç uygulama ingilizce; görev yöneticisi, e-posta, galeri, kamera ingilizce. bende türkçeleri var istersen paylaşırım

    YanıtlaSil
  14. Tamami ile tr olsa yüklemek isterim hocam..

    YanıtlaSil
  15. tmm hocam şu an dershanedeyim eve gidince türkçelerini koyarım

    YanıtlaSil
  16. Hocam orjinal stock war mı?
    Bi de en son güncel stock rom ağustos mu ? 2.3.6 olan

    YanıtlaSil
  17. Karnel ve tema linkleri ölmüş bence mediafire yerine yandex disk kullan daha yararlı

    YanıtlaSil
  18. yok hocam kontrol ettim gayet iyi durumda

    YanıtlaSil
  19. İnvelid deleted file diyor

    YanıtlaSil
  20. yanlışınız var bende çalışıyor halbuki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cwm recovery mediafire acmyor

      Sil
    2. bu linkten indirin o zaman: http://yadi.sk/d/WFlnEhLn8C32z

      Sil
  21. Burak hocam romu yükledim ama birkaç stabilite sorunu yüzünden tekrar orjinal yedeğimi kurdum. Tabi kernel cor plenus olarak kaldı başta bir sorun yoktu ama sonradan bluetooth ve wifi ımın bozuk olduğu fark ettim, şimdi düzgün bir kernel a ihtiyacım var sen bu konuda bilgilisin düzgün bir kernel bulup paylaşırsan çok iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş link yoluyla orjinal yedeğini atabilirmisin lütfern

      Sil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. sorunsuz bir şekilde yükledim.. elinize sağlık.. fakat bazı bölümler türkçe değil.. tamamen nasıl türkçe yapabilirim.

    YanıtlaSil
  24. Kardeş sende bluetooth ve wifi düzgün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wifi de sorun yok.. ama bluetoothu denemedim.. deneyip yazarım..

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. evet yüklü. yukarıta anlatılanları aynen yaptım.. wifi ve bluetooth sorunu yok şuan.. bi sıkıntı yaşamadım..

      Sil
  26. tek bir sorun var.. usb kablo ile bilgisayara bağlayamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de repencis kerneli yükleyip deneyin sorun çözülebilir

      Sil
    2. bir de repencis kerneli yükleyip deneyin sorun çözülebilir

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Çok teşekkürler hocam repencis kerneli tekrar yükledim ve düzeldi.Allah sizden razı olsun telefonumla aram düzeldi artık.

      Sil
  27. temayı yüklemesek olmazmı hocam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki de yüklemeseniz de bi şey olmaz yine gayet güzel olur ama temayı yükleseniz telefonun görünümü daha güzel olur :)

      Sil
    2. hocam benim quick panel setting çalışmıyor lütfen cevap? teşekürler

      Sil
    3. quick panel settings romun galaxy y versiyonunda bulunuyor ama bunda silinmiş yine de quick panel settingse ayarlar menüsünden JP UI(sanırım adı buydu) içinden ulaşabilirsiniz(alta kaydırınca görürsünüz)

      Sil
  28. işte o açılmıyor hocam

    YanıtlaSil
  29. hocam işte ayarlarda yok hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bunu kurun: http://www.mediafire.com/download.php?88ldb8ee191b1bw

      Sil
    2. sağol hocam çok teşekürler inş. olur

      Sil
    3. ben de de yüklenmedi diyor.

      Sil
  30. önce bunu kurun: http://www.mediafire.com/?3akg5kg4n7xky66 ve sonra quickpanelsettings.apk ye dokunun ve system app installerı seçip yese basın bu yöntemle kesin yüklenir

    YanıtlaSil
  31. ama nereye yükleniyor hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. /system/app içine yani bir sistem uygulaması olarak yükleniyor

      Sil
  32. hocam bu samsun galaxy mini i sersisinemi oluyor tek.. yok sa i seriziz olana yani düz olacan mini ye olurmu ? Yardım tşkr ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır olmuyor normal galaxy miniye ama onun yerine cm9 cm10 falan yükleyin onlar daha iyi

      Sil
  33. hocam telf acilmior resetliyor bi yardim etsen sim kart hatasi mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük ihtimalle kernel yüzündendir. sim kart hatasi yüzünden reset atmaz telefon. bir de başka kernelle deneyin. başka kernelle de telefon açilmazsa stock rom flashlayip romu yeniden yüklemeyi deneyin. yine olmazsa başka rom deneyin.

      Sil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. furkan taha kamera çaıısıyomu abicim

    YanıtlaSil
  36. hocam arkadaşların dedii gibi wi fi sorunu var. Wifiye tıklıyorum teelfonda iki ekran fln oluşuor sonra kapanıor.Bunun çöüzümü varsa söyleyebilir minizi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sorun cor plenus'dan kaynaklanıyor. bunu çözmek için cyanus kerneli yükleyin. link: http://galaxypopplusturkiye.blogspot.com/2013/01/kernel-cyanus-kernel-cm7-destekli.html?m=1 bence en iyi kernel

      Sil
  37. Hocam benim telefonda bir sorun var recoverye girince apply sdcard:update.zip e girdiğimde no such file or directoy die bir hata verio bir bilginiz varmi acaba nasil cozebilirim bu sorunu size zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ona basınca benim telefonumda da öyle oluyor. o genel bir sorun sanırım ama o seçenek bi işe yaramıyor zaten. o yüzden boşverin

      Sil
  38. Yani bu romu kuramıyicakmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kurabilirsiniz. recoveryden apply update from sdcard seçeneğine basınca hata vermemesi lazım.

      Sil
  39. Çünkü cihazı rootlamaya çalişınca apply update from sdcard seçeneği gelmio bu arada recovery ye girince arm9 hatası verio cihaz donuo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arm9 hatası derken? hatayı tam olarak yazabilir misiniz? sanırım odinden stock romu yeniden yüklerseniz sorununuz çözülür

      Sil
  40. Ben recovery moda sizin gosterdiginiz gibi giremiyirum sadece guc tusu ve orta tus.ile giriyorum dedigimgibi sizin gosterdiginiz gibi recovery moda girdigimde arm9 hatası gelio en iisi sizin dediginiz gibi yapalim bakalim ne olcak cok tsk

    YanıtlaSil
  41. Hocam sizin telefonda sadece seçim tuşu ve ama kapama tuşu kullanılarak Recovery moda giriyorsa telefonunuz Pop plus değil normal galaxy mini diye ve bu romu yüklemeye çalışırsanız cihazınız soft brick olur ve stock rom yüklemek zorunda kalırsınız.

    YanıtlaSil
  42. hocam apply update from sdcarda girim cwmi yi seçiyorum ekran bulanık gelio acaba dosya yı indirince bir yanlışlık mı oldu ? bunu düzelte bilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  43. bu arada şu rom s5570 için deil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır bu rom ve sitedeki diğer romlar sadece s5570i içindir. sizin telefon s5570 mi? eğer öyleyse burdaki cwm sizin telefonda çalışmaz. bildiğim kadarıyla s5570'e cwm odinden kuruluyor.

      Sil
  44. Usta Yükledim Sapasağlam Çalışıyor Eline Sağlık :) Açılıştaki O Dönen Dağılan Bilmem ne açılış logosu benim codegen qbix m71w tabletimin açılış ekranı ile aynı :D Tabi tableti güncelledikten sonra değişti ama bunun gibiydi o geldi aklıma :) şuanlık sıkıntı yok görünüm süper hız problemi oyunalrda kasma yaşarsam silebilirim :S

    YanıtlaSil
  45. Usta kamera Ve Wifi Çalışmıyor şuanlık Bunları Gördüm ileride başka bişe çıkarsa sölerim ..

    YanıtlaSil
  46. Kamerayı Başka Bir Kernel Flaşlayarak hallettim ama malesef wifi çalışmıyor :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zamn stock wifi driverlerını yükleyin. link: adv.li/se98 kesin çalışır wifi.

      Sil
  47. usta benim android hakkında pek bilgim yok, ancak farklı sürümler yüklemek istiyorum bu sebeple senden istediğim; androidle ilgili başlıca ne nedir? yüklemeler hakkında genel kapsamlı bir paylaşım hazırlaya bilirsen çok iyi olur eminim yeni başlayanlar için çok güzel olacak tşkler

    YanıtlaSil
  48. Hocam dediklerinizi yaptım cihaz Samsung Galaxy Mini GT-S5570I yani açılırken bekliyor ilerisi gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonunuz softbrick olmuş. önce odinden stock rom yükleyin sonra jellyplusı yükleyin.

      Sil
  49. admin yükledim oldu sürekli kapatmaya zorla verip kapanıyor telefon

    YanıtlaSil
  50. oldu bu sefer bidaha yapttım ama cok geç acılıyor telefon :(

    YanıtlaSil
  51. bu mu daha iyi yoksa hyperion project mi ?

    YanıtlaSil
  52. abi yükledim ama türkçe karakterler yok msj yazıyorum ı ğ ş harfi yok... ne yapabilrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuşa basılı tuttugunuzda turkçe karakterin çıkması lazım ama çıkmıyorsa başka bir klavye deneyin. kii keyboard'ı deneyebilirsiniz. gayet guzel bir klavye tum turkçe karakterler var.

      Sil
  53. bu romu yükledim süper oldu wifi ve bluetooth sorunu vardı. Repencis kerneli yükledim hepsi düzeldi şarjı konusu anlamadım daha ya ben romu sevdim tel elimden düşmüyor yada şarjı az gidiyor :)

    YanıtlaSil
  54. Yaptığınız şeylerin biri bile güvenli değil insan indirirken şüphe ve korku ile indiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yapmayın. illa yapmanız gerekmiyor sonuçta.

      Sil
  55. hocam telefon recorvey moda girmiyor ekran kapanıyor açılmıyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  56. onu nasıl yapacam peki recorvery moda girmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stock rom recoveryden değil download moddan yüklenir. telefonunuz download moda giriyordur. stock romun nasıl yükleneceğini dikkatli okuyun.

      Sil
  57. yukledim telefonu actim acildiktan 5 saniye sonra reset atiyor sonra bidaha acildiginda yine 5 saniye sonra yeniden aciliyor sorun ney anlamadim

    YanıtlaSil
  58. hocam cihaza soft bottom ekleyebilmek gibi bir şansımız varmı şimdiden sağolun

    YanıtlaSil
  59. Kardeş işte linki http://yadi.sk/d/7WmYgMBM6s0kF

    YanıtlaSil
  60. hocam kamerayı nasıl düzeltebiliriz

    YanıtlaSil
  61. rom iyi güzel ama android 4.1.1 yazdığına bakmayın 2.3.6 bide google playde sorun var kendini güncellemiyor sistem uygulamalarının çoğunuda güncellemiyor umarım düzeltme yaparlar ve bide şu kalıcı cwm ve cm 10.1 konularını biraz karıştırsak iyi olur çünkü elimde deneme aşamasında olan 4.2.2 var ama çoğu işlevleri çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cyanus 1.9'da kalıcı cwm var zaten. o cm 10.1'in bizim cihaz için olduğuna eminmisiniz? çünkü 4.1 ve üstü için kernelin linux sürümünün 3.x olması lazım ve bu bizim cihaz için imkansız. o cm'in linkini verebilir misiniz?

      Sil
  62. hocam cwm dosyası silinmiş onu yüklemesem sorun olur mu ben stock rom kullanıyorum şuan ve romu yüklersem internete bağlınır mı telefon bi sorun olurmu ve play store düzgün çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  63. Sas3 ve msm yi sitede paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sas3 sitede zaten var: http://galaxypopplusturkiye.blogspot.com/2013/08/oyun-sas3zombie-assault-para-hileli_25.html msm derken neyi kast ediyorsunuz?

      Sil
  64. hocam hepsini yükledim tema olmuyor onu nasıl yapcaz temayı yüklüyorum yine aynı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cwm'de mounts and storage'den mount/system ve mount/data yapın ikisi de unmount olarak gözükmeli.

      Sil
  65. hocam nexusların en alt kısmında 3 tane tuş bulunuyorya öyle lan bir rom paylaşırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olan tek rom cyanmobile ama o da bizim cihz için buglı. ayarlara basınca siyah ekran çıkıyor yani ayarlar açılmıyor.

      Sil
  66. https://www.youtube.com/watch?v=_qcR69UiqhQ hocam bu rom bizim pop plus için
    mi

    YanıtlaSil
  67. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2171934 hocam burom bence çok güzel bence bunu siteye koyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o s3 romu s5570 için bizimki için değil. diğeri de jellyplus yani zaten sitede var.

      Sil
  68. hayır hocam ben kullanıyorun benim telefonum gt-s5570I hatta şimdi oradan yaziom

    YanıtlaSil
  69. hocam sim kart okumuyor yalnızca acil aramalar yazıyor nasıl düzeltiriz

    YanıtlaSil
  70. pardon kartı okuyor ama yalnızca acil aramalar yazıyo ve arama falan hiç bişey yapılmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romu yeniden kurup cyanus 1.6'yı yükleyin ve telefonu yeniden başlatın. ortam tarama bittikten sonra yeniden cwm'e girip cyanus 1.9'u yükleyip telefonu yeniden başlatın.

      Sil
  71. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  72. hocam wifi çalışmıyor bu sefer de açılırken hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romu yeniden kurup cyanus 16.'yı yükleyin ve telefonu yeniden başlatın. ortam tarama bittikten sonra cwm'e yeniden girip cyanus 1.9'u yükleyin ve telefonu yeniden başlatın.

      Sil
    2. bunları yaptıktan sonra böyle oldu ilk kurduğumda çalışıyodu sadece sim kartı görmüyodu şimdi kartı görüyo wifi çalışmıyor

      Sil
  73. hocam 2 gündür uğraşıyorum yok mu bi çözümü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romu yükleyip cyanus 1.6'yı yükleyip yeniden başlatın.

      Sil
  74. Kardeş bu rom orjinal Kernel ile sorunsuz çalışıyor önce stock rom kur sonra bunu kur ama hiçbir Kernel kurma.

    YanıtlaSil
  75. hocam bendede galaxy mini var 5570i modeli..Benim telde mobil ağa erişilemiyor hatası veriyo..Bunun için bi yardım

    YanıtlaSil
  76. hocam dediklerinizi yaptım tema yüklenmedi ve ayarlarda bulunan parts ve status bar mods yazan yerler açılmıyor . bide kamera, galeri, görev yöneticisi, indirmeleri nasıl türkçe yaparız yardımcı olun lütfen ....

    YanıtlaSil
  77. hocam ben yapıyorum eski romumu sıfırlayıp yüklüyo bunu değil yani :/ yardım edermisin ?

    YanıtlaSil
  78. hocam hepsini pcden indirip telefonu pc ye bağladım hepsini direk telefona gönderdim yani zip olarak böyle çalışırmı hocam?

    YanıtlaSil
  79. Sa kardeş ilk root attım sonra jellyplus ı da yükledim ama samsung yazısında kalıyo...????

    YanıtlaSil
  80. Kardeş recovery moddan vipe data vipe cache yap açılması lazım.

    YanıtlaSil
  81. ben bu uygulamayı yükledim ama beğenmedim nasıl kaldırıcam ve eski haline çeviricem bilen varmı ???

    YanıtlaSil
  82. galeri ayarlar mesüsünn bazı yerleri ingilizce bunlar olmasa fena değil aslında

    YanıtlaSil
  83. Stock rom yükleyerek orjinal haline dönebilirsin. Bugün anlatımını bitirirsem güzel bir rom paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  84. Hocam buna google play hizmetleri yüklenmiyor yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  85. Hocam lütfen yardım edın

    YanıtlaSil
  86. google play hizmetleri yüklenmiyor yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  87. yüklenmiyor hocam mesela youtube güncelleyince google play hizmetleri yok denıyor onu yukleyın dıyo tıkllıyorum yukluyorum sonunda tam yuklenıcek imza kopyalanamadı fılan bişe diyo yanı yuklenmıyor google hesapları dıye bı program varya o

    YanıtlaSil