9 Temmuz 2014 Çarşamba

Reincarnation Rom Series V6 Final 1|S4 Edition (GT-S5570I)

Reincarnation Rom Series V6 Final 1|S4 Edition (GT-S5570I)


Rom'umuz başlıktan da anlayacağınız gibi S4 temalı ve gayet stabil ve hızlı bir rom benim çok hoşuma gitti.
Maalesef Angpysa Kernel ile çalışmadı, onun yerine Cyanus 1.9 kuracağız.


















Öncelikle buradan Cyanus 1.9'u kurun ve Reboot system now'a basın daha sonra aşağıdaki anlatıma göre rom'u kurun.

CWM moda girin listelenen seçeneklerden Mounts and Storage'a basın sırasıyla /(fotmat /cache)/(format /data)(format /system) basın. Daha sonra sırasıyla Install zip from sdcard/choose zip from sdcard'a basın ve buradaki anlatıma göre cihazınızı ext4'e formatlayın ve tekrar Install zip from sdcard/choose zip from sdcard'a basın ve listeden ''galaxypopplusturkiye.blogspot.com.tr-Reincarnation v.6.zip'' isimli dosyayı seçin Aroma Installer açılacak sırasıyla Next/Kullanıcı sözleşmesini onaylayıp tekrar Next/Reincarnation Installation/Europe'yı işaretleyip tekrar Next/Listede Turkey'i bulup işaretleyin ve tekrar Next/Next/Son olarak  Install Now'a basın ve yükleme başlayacak, yükleme tamamlanınca tekrar Next ve Finish'e basın.
Reboot system now'a basarak telefonunuzu yeniden başlatın, yükleme tamamlandı artık yeni rom'unuzun tadını çıkarabilirsiniz.

Reincarnation v.6 linki:

Reincarnation v.6

69 yorum :

  1. hocam cynaus 1.9 u kurduktan sonra reboot system now mu yapıcaz yyoksa direk rom mu yüklicez

    YanıtlaSil
  2. Reboot yap ayrı ayrı kur yani

    YanıtlaSil
  3. Romu yüklemedim daha ama görev yöneticisi s4deki gibi mi yükleyen varmı

    YanıtlaSil
  4. normal romun üzerine kuruyorum sistemi ex4 olarak mı formatlıcam

    YanıtlaSil
  5. Hocam bi ricam vardi freedom u siteye yukleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. hocam brick oluyo kaç kere denedim hiçbişe eksik yapmadım nolucak rom u nasıl kurucam

    YanıtlaSil
  7. Stock rom kur açılmasını bekle ve sıfırdan başla

    YanıtlaSil
  8. Cyanus 1.9 u kurup romu yukledikten sonra Angpysa Kerneli kurunca calisiyor , ben suan kullaniyorum

    YanıtlaSil
  9. denedim sıfırdan hemde kaç kere belki romda bi sorun vardır.

    YanıtlaSil
  10. Rom da sıkıntı yok geçiş yapmak istediğin rom uygun olmayabilir Angpysa Kernel'ın konusunda paylaştığım stock rom'u kullan ben onun üstüne kurdum. Yine de olmazsa daha önce kullandığın bir custom rom'un üstüne kur.

    YanıtlaSil
  11. oldu hocam nfs türünde formatladım oldu ext4 desteklemiyomuş

    YanıtlaSil
  12. Hocam romu cok begendim. Fakat ext4 e formatlayinca telefonu, telefon kafayi yiyor. Hicbir wipe data cache yapamiyorun cunku E: cant get last log vs... cikiyor. Romda gercekten cok guzel. Hicbiryerde boyle bir rom bulamamamistim. Baska bi turde formatlasam sorun cikarmi? Nfs turunde yapsam olurmu? Benim telefonumunda ext4 desteklemedigini dusunmeye basladim... Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  13. Denemekte yarar var. Zaten bir üst mesajda rfs'de de yüklendiğini yazıyor. Önce ext4 dene olmazsa rfs yaparsın.

    YanıtlaSil
  14. Bu arada E ile ilgili hata veriyorsa başka bir hafıza kartı dene. E hafıza kartı oluyor.

    YanıtlaSil
  15. Hocam yorumunuz icin sagolun. Sanirim sdcardimin omru bitmek uzere baska bitane deneyip buraya yazarim.

    YanıtlaSil
  16. hocam romu bir türlü yükleyemedim ex4 ve rfs yide formatladım olmadı stock romdan mıdır nedir bütün stock romları ayrı ayrı denedim ama bilmiyorum bi yardım edin hocam

    YanıtlaSil
  17. Sorunun tam olarak ne olduğunu yazarsan bir çözüm buluruz

    YanıtlaSil
  18. rebotingde kalıyo açılmıyor hocam

    YanıtlaSil
  19. geçiş yapmadan önce kullandığım rom stock rom yerine custom bi rom olsa olurmu acaba

    YanıtlaSil
  20. Anygpsa Kernel'ın konusundaki stock rom'u denedin mi ben onun üzerine kurdum. Onuda denediysen daha önce kullandığın bir custom rom'un üstüne kur

    YanıtlaSil
  21. Acillll yardim !!!! CM9 yukledim tel 30 saniye de bir hotboot oluyo , bu romu yukledim 2 dakikada bir hotboot oluyo , stock rom yukledim gunde en az 2 defa hotboot oluyo ! Lutfen yardim edin !!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefona hard reset at. Sonra uzerine stock rom kur. Eger olmazsa cwmden wipeleri yap.

      Sil
  22. hocam telefona hafif dokunsam ekran acılıyo hıcbıseye basmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefona hafif dokundugunda acilmasi mumkun degil. Ve bu sorun rom,kernel,reset,yeniden sensor fix atilarak cozulemez. Telefonla gelen bir sorun bu.

      Sil
  23. Sorunlarınız hala devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa sorunları biraz daha açık bir şekilde yazın lütfen.

    YanıtlaSil
  24. cwmde Mounts and Storage den format yaparken mount yada unmount olması fark edermi

    YanıtlaSil
  25. Pek dikkat etmiyorum ama bir yerde sorun çıkarsa birde onları mount yaparak dene

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar birkaç gündür cm11 kullanıyorum ciddi stabilite sorunları var, paylaşmamı mı yoksa yeni sürümünü mü beklemek istersiniz

    YanıtlaSil
  27. Hocam tek sorun video oynatmama ve stabillik ise paylas bence , birkac tweakle az da olsa stabilligi artirabiliriz , bu arada s5 temali touchwiz resurrected i duzelttim , basina galaxypopplusturkiye yazip uploadlayabilirim

    YanıtlaSil
  28. hocam cm11 in tam olarak sorunları nelerdır ?

    YanıtlaSil
  29. Hocam romu kurdum fakat galaxy mini yazisinda kaldi ne yapmaliyim?

    YanıtlaSil
  30. Merhaba Deniz yeni geldim sorunun devam ediyormu ve ielemleri aynen yaptığına eminmisin Enes s5 temalıyı upload et bana at cm yi tiparlicam meraj k etmeyin gapps ta biraz sıkıntı var. Son olarak s5 temalının nesi varmış.

    YanıtlaSil
  31. Hocam galaxy mini yazisi acilis animasyonuymus. Birazdaha bekleyip acildigini gorunce anladim. Ext4 konusuna gelince custom romdayken sistemi sorunsuz bir sekilde formatladim. Bide hocam sim karta ekledigim kisileri burda gostermiyor? Onerceginiz sim karttakileri rehbere ekleyen uygulama varmi?

    YanıtlaSil
  32. Deniz hocam rehberde sol tusa tiklayinca ice aktar secenegi geliyo ordan sim karttan kisileri ice aktar , Abdullah hocam s5 temalida telefon calismiyordu bende JB temasi yapan kisinin telefon uygulamasini sisteme attim yani hersey s5 ama telefon s4 temali ama simdi de kamera sorun cikariyor, romdaki kamera 5mp, yani bizimkinde calismiyo 3 mplik kamera uygulamasini attim ama kapanmaya zorladi sorun ney bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  33. Deniz hocam hangi custom romdan geçiş yaptınız ve açılmasını nekadar beklediniz 3 gùndür yükleyemedim bi yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sitede paylasilan ilk rom sanirim. Adi jellyplus. Konunun icinde turkce patchli birseyler var. Ben o romdan gectim. Bu arada bu romda sorun var ekran bazen yanip sonuyor sonra s4 screenlock çalismayi durdurdu diyor. Şitedeki nexus me yi oneririm.

      Sil
  34. Musa romu tekrar kur ve daha uzun süre bekle romda açılış animasyonu yok.

    YanıtlaSil
  35. hocam olmadı sanmsung yazısınnda kalıo

    YanıtlaSil
  36. kaç kere stock attım yine yapamadım lutfen yrdım edin

    YanıtlaSil
  37. Abdullah Hocam cm11 güncelleme geldiği zaman siteye atarsınız bide TouchWiz Resurrected bazı sorunları vardı hala öylemi bilmiyorum onuda ne zaman siteye atarsınız?

    YanıtlaSil
  38. Zaten sadece samsung yazısı var başka bir şey olmuyor biraz sabret cm11 çok kasıyor toparlamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  39. hocam yazıda kalıo nasıl yapcam bi türlü olmadı ilk basda cynus1.9 yaptım rebot yaptımacıldı htta gezdım sonra cıktım ext4 le formatladım sonra romu yukledım rebot yptım acılmadı ?

    YanıtlaSil
  40. Hangi romdan gecis yapiyorsun

    YanıtlaSil
  41. hocamromu kurdum reboot yapmadan Anygpsa Kerneli kurdum açılış animasyonu geldi ve yükledim hocam

    YanıtlaSil
  42. https://yadi.sk/d/vo-tLYdCWWRmC

    Hocam bu rar dosyasının içinde Touchwiz Resurrected ın telefonunu düzeltecek apklar var bunları sisteme ekle :D

    YanıtlaSil
  43. hocam Anygpsa Kernelde verilen stocktan geçiş yaptım yrdım edin ltfn ve cm11 e neoldu ?

    YanıtlaSil
  44. Nexus me den geçiş yapmayı dene cm11 ise iyi durumda günlük kullanım için uygun kamera çalışmıyor ama bu hiç olmicak anlamına gelmiyor. Şu an rom'a uygun gapps hazırlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cm10 cm11 filan internette yok xdadada yok nerden buluosunuz

      Sil
  45. Hocam nexus me yi yukledim mobil veri acik internete girmio anygpsa kernel yuklu

    YanıtlaSil
  46. en kısa sürede telefonumuz için bir stock rom bekliyoruz stock rom dosyalarını bulamıuyoruz

    YanıtlaSil
  47. Ahmet rom'da herhangi bir sorun yok ayarları tekrar kontrol et olmazsa stock rom at ve tekrar yükle. Stock rom'a gelince geçen hafta yeni bir tane denedim dakikada bir wifi kopuyordu bende ara verdim istiyorsanız tekrar bakarım.

    YanıtlaSil
  48. hocam telefonun kendi hafızası sıfır gozukuyo hemde sıfır olmus

    YanıtlaSil
  49. acillllllll telefo0nu her actıgımda setup wizardı yeniden kurmam gerekio yani hafıza sıfırlanıo ve bide telefonun kendi 180 bmlik hafızası sıfır oluo lutfen yrdımedin rfs ile formatladın agspasy kerbel kurdum

    YanıtlaSil
  50. hocam reincarnationdan mesaj gönderilmiyor
    hocam bahsettiğiniz romlardaki durumlar nasıl ne zaman ekleyeceksiniz??

    YanıtlaSil
  51. Rom'da herhangi bir sorun yok tekrar kurmanı tavsiye ederim yeni rom'lara gelirsek bayrama kadar işlerim yoğun üstünede oruç vurunca hiç rom hazırlayacak takatım kalmadı yani bayram sonrasına kadar paylaşım olmayacak.

    YanıtlaSil
  52. Hocam cm9 mu iyi cm11 mi bi de xdadaki bunlardan birini yuklersem telefon brick olur mu http://forum.xda-developers.com/galaxy-mini/gt-s5570i-develop/official-cyanogenmod-9-gt-s5570i-t2813912 bu linktekini yüklemek istiyorum da ingilizcem çok iyi değil bir yardımcı olsanız bugları neler nasıl yükleniyor hangi kerneli kullanıyo bir de bunları yükleyince bizim stock romda kullanamadığımız uygulamaları kullanabilir miyiz

    YanıtlaSil
  53. hocam fifa 12 yi eklermisiniz pop plus icin simdiden tesekkurler hocam

    YanıtlaSil
  54. bunun bi önceki sürümünü yine bu siteden bulup yüklemiştim fakat wifi hotspot ta sıkıntı vardı paylaşamıyordum internetimi diğer cihazlarımla, buna benzer sorun yaşayan varmı benden başka ?

    YanıtlaSil
  55. Abdullah hocam artık ramazanda bitti bayramınız kutlu olsun bayramda bitmek üzere sizden daha çok oyun, uygulama ve rom isteriz :)

    YanıtlaSil
  56. ext4 yapınca telefon açılmayınca rfs yaptım açıldı. eksik gördüklerim de bluetooth on konumuna geçmiyordu. orta tuşa uzun basıldığında kullanılmış uygulamalar temizlenmiyordu. EN büyük sıkıntı da telefon hafızasının görünmüyor oluşu ve hiçbir programın yüklenmemesi ve 1 tane mesaj alacak hafızanın dahi olmaması.

    YanıtlaSil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  58. CM11 yüklerken status 7 hatasını nasıl düzeltebiliriz ?

    YanıtlaSil
  59. Hocam sitedeki son durum ne olacak rom uygulama felan ekleyecekmisiniz yoksa bıraktinizmi siteyi yorumlara cevapta yazmiyorsunuz

    YanıtlaSil
  60. İnan pisikolojim bozuk, cm yi inceliyorum ama ne zaman paylaşıcak takatı bulurum bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  61. Hocam bide şu sitede 3-4 tane rom var android 4 var s5360 a gore ama bunu bizim cihaza gore yapabilirmisiniz farklı kerneller falan var bi bakın isterseniz

    http://5360turkiye.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  62. hocam siteyi bıraktınızmı artık ?

    YanıtlaSil
  63. Hocam cyanogenmod 11 cihazimiza cikmis. Xda da bakabilirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  64. telefonu her açtıgımda setup wizardı yeniden kurmam gerekio yani hafıza sıfırlanıo ve bide telefonun kendi 180 bmlik hafızası sıfır

    YanıtlaSil