4 Eylül 2013 Çarşamba

[ROM][PORT] miniROM Touchwiz UX Inspired v3

Uzun bir aradan sonra bir stock tabanlı rom ile karşınızdayım. Rom S3 temalı çok güzel bir rom. Sitede daha önce yayınladığım Remix'ten çok daha iyi. Her sistem uygulaması S3'e benzetilmiş. Ancak durum çubuğu ve ayarlar S4 tarzı. Performans da gayet iyi ve stabil. Tek sorun ise romun Türkçe olmaması. Ama İngilizce'niz iyiyse sorun yaşamazsınız. Ve maalesef romun çevirisini yapamam. Romu direk portlamadım. Romun baseini değiştirdim. Çünkü direk portlayınca niyeyse video oynatamıyor. Basei Remix'e değiştirdim. Ve sanırım bundan olacak ki romun açılış animasyonu yok ve açılış sesi de Remix'teki. Açılış animasyonu dosyası da nedense olması gereken yerde değil ama zaten ufak bir sorun. Rom sık sık güncelleme almaktadır. Şimdiye kadar 5 güncelleme almıştır. Tabi ki son güncellemeyi koydum roma. Güncelleme geldikçe bu yazıdan yayınlıycam. İsterseniz artık roma geçelim.

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ





















































DOSYALAR ve KURULUM

miniROM
Fix accelerometer
CWM

1) Önce yukarıdaki dosyaları indirip SD karta atın ve telefonu Recovery moda alın. (Ses açma+home+güç tuşlarıyla recoverye girin. Gezinmek için ses tuşlarını seçim yapmak için home tuşunu kullanın.)
2) apply update from sd'den CWM'i seçin
3) CWM'de mounts and storage'i seçin ve mount/data mount/system yapın. İkisi de unmount gözükmeli. Format/data ve format/system yapıp yeniden mount/system ve mount/data yapın.
3) Geri gelin ve install zip from sd>choose zip from sd'den miniROM'u seçin. Yükleme uzun sürebilir.
4) Yüklendikten sonra geri gelip mounts and storage'i seçin ve mount/data mount/system yapın. İkisi de unmount gözükmeli.
5) Geri gelip install zip from sd>choose zip from sd'den fix accelerometer'ı seçin.
6) Bittikten sonra reboot system bow ile telefonu yeniden başlatın.

NOT: Eğer telefon kasıyorsa buradan WolfScript'i indirin ve CWM'den fix accelerometer'ı yüklediğiniz şekilde yükleyin. Telefon kasmayacaktır.

95 yorum :

  1. teşekkürler ama sitedeki tüm custom romların build.prop unu düzenleyerek 4.2.2 yapıyodum bunu en başta siz yapsaydınız yada diğerlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başta 2.3.6 görünüyor build propu düzenleyince 4.2.2 zaten android sürümünün üzerine bikaç kez tıklayınca jelly bean geliyor

      Sil
    2. orda 4.2.2 yazsa bi şey değişmez ki. yine 2.3.6 olur.

      Sil
    3. artislik yapmak için :D :D :D

      Sil
  2. bi de senin portladıgını deniyim :)

    YanıtlaSil
  3. bide su roma bak :) win8 tarzı ace i den :)

    http://www.youtube.com/watch?v=u73bCZyf5Qg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o romun sadece launcherı win8. framework flan ics/jb tarzı. romu indirip system/app'den launcherın apksini bulup çıkartın ve telefona yükleyin.

      Sil
  4. Boot animasyonu guzel oluyordu video oynatmiyor demossin baska player denedinmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hocam bu haliyle oynatıyor. ben orda basei değuştirmeden portlayınca oynatmıyor dedim. boot animasyonu aslında var ama nedense olması gereken yerde değil.

      Sil
  5. kamera 2mp lik çekiyor stock kamera atmadınmı roma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu unutmuşum özür dilerim. remix'teki kamera uygulamasıyla değiştirin.

      Sil
  6. cya1.9 kernel kurdum ama wifi calismiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cyanus 1.9'u yüklemeden önce cyanus 1.6'yı yükleyip telefonu yeniden başlatın. sonra recovery'e yeniden girip cyanis 1.9'u kurun.

      Sil
  7. Kardesim bende bi onceki yayinladigin rom yuklu su new expirence simdi bu romu yuklemek icin tektar multi formarteri kullanip ext4 e formatlamam gerekiyor mu. Birde CWM yi new expirencedrkini kullansam olurmu yoksa bunu mu kullanayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. multi formatter'dan rfs'e formatlayın. yukarıdaki talimatları uygulayın. talimatları uyguladıktan sonra cyanus 1.6'yı yükleyip telefonu yeniden başlatın. ve evet o cwm'i kullansanız olur.

      Sil
    2. Eyvallah Çok sağolasın yardımların icin...

      Sil
  8. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1910195

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. hocam onu daha önce denemiştim ama telefon ya açılmıyor ya da açılsa bile uygulamalar kapanmaya zorluyor maalesef ki.

      Sil
    2. Ben denedim dedigin gibi acilip kapatmaya zorla geliyor bi iki tane sonra tekrar boot ediyor.

      Sil
    3. Portladigin romlari xda'ya neden koymuyorsun.

      Sil
    4. romu yapandan izin almak gerekiyor. bu rom için izin bekliyorum şu an.

      Sil
  10. Rom u yukledim gayet guzel. Ama wifi calismiyor acaba sizdede ayni sorun varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sorun cyanus 1.9'dan dolayı. cyanus 1.9'u kullanmak istiyorsanız ömce cyanus 1.6'yı yükleyip telefonu yeniden başlatın. açıldıktan sonra recovery'e yeniden girip cyanus 1.9'u yükleyin ve telefonu yeniden başlatın.

      Sil
  11. cyanmobile yi denedim ayarlara girince öyle kalıyor haklısın :) BroadcomCM portlar bunu ama

    YanıtlaSil
  12. bu arada ekrana sığmadı onu nasıl ayarlayacağız köyde oldugum için araştıramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. build.prop'tan ayarlanıyor. ama ayarlar açılmadığı için ayarlamaya gerek yok.

      Sil
  13. İngilizcen benden iyi broadcomCm ye soylese portlamalari 1gunu almaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. percy_g2 zaten portluyor ama ne zaman çıkartır bilmiyorum. bir de percy sadece galaxy y için değil başka cihazlar için de çalışma yapıyor ve meşgulmuş bu aralar.

      Sil
  14. Sgs3 v6 yi aceye kurcam s5830i buldum miniromla karsilastirip sana soylerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam benim telefonda cyanus 1.9 ve jelly plus yüklü bunu kurmak için odinle rom mu atacam yada bunu kurduğumda cyanus kernel 1.9 tekrar yüklememe gerek varmı ben cyanus 1.9 u yüklemeden önce 1.6 yı yüklemedim ama wifi çalışıyor telefonda bu romu yükleyince çalışmayacakmı

      Sil
    2. stock rom yüklemenize gerek yok. direk yükleyin. siz öncesinde cyanus 1.6'yı kullandığınız için wifi çalışıyordur. bu romu kurdultan sonra cyanus 1.6'yı yükleyip telefonu yeniden başlatın. somra recovery'e yeniden girip cyanus 1.9'u yükleyin.

      Sil
  15. hocam daha iyi anlatır mısınız bunu kurmadan önce multi formatter ile ext4 e formalıyıp mı kuruyum romu ve kerneli yoksa direk kurduktan sonra mı cyanus 1.6 yı kuruyum bide en sonda recroveryden yükleyin demişsiniz yani cwmden mi yüklüyüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce multi formatter'dan rfs'e formatlayıp çıkın ve romu kurun. kurduktan sonra cyanus 1.6'yı yükleyip telefonu yeniden başlatın. telefon açıldıktan sonra yeniden recovery'e girip cyanus 1.9'u yükleyin ve telefonu yeniden başlatın. bunları yazıda linkini verdiğim cwm ile yapın.

      Sil
  16. saolun hocam şimdi romu yüklüyom

    YanıtlaSil
  17. admin stock rom yokmu başka geçen bi telde gördüm power tusuna uzun basınca internet paketini katabiliyordu bana stock rom bulmamda yardımcı ol lütfen

    YanıtlaSil
  18. @Bilal Tekin yanlışlıkla son yorumunuzu sildim özür dilerim. o yorumun cevabı: hocam daha fazla stock tabanlı rom istiyorsanız xda'e bakabilirsiniz. sevdiğinizi portlayabilirim.

    YanıtlaSil
  19. xdaya nasıl bakacam hocam

    YanıtlaSil
  20. hocam sizin beğendiniz bi stock rom olsun o next plusta bana mesajlar ayın mesah-j 10 kere geliyor vodafone olan ise sürekli wifi hatası veriyor donuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ispanya stock romunu denediniz mi? xda için de google'a galaxy y xda forums yazın galaxy y android development yazana basın. ordaki romlara bakın.

      Sil
  21. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2400885 hocam bunu portluyabilir misiniz

    YanıtlaSil
  22. hocam galaxy mini pop plusdan denedim sımkart okuyor şebeke çekmiyor neden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi kerneli kullanıyorsunuz? bende cyanus 1.6'yla hiçbir sorun olmadı.

      Sil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Burak hocam wolfscript tam olarak ne işe yarıyo ben onu stock veya herhangi bi roma yüklesem rom kasmadığı halde hızlandırır mı telefona bi etkisi olur mu zararı falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hızlandırabilir herhangi bir romda kullanabilirsiniz. şarj ömrünü de uzatabilir. geç cevap için özür dilerim.

      Sil
  25. Burak hocam ben romu yükledim anlattiginiz sekilde her seyi cok iyi ama bluetooth ve wifi calismiyo kernel mi yuklemek zorundayim nasil yuklucem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce stock rom yükleyin sonra da yazıdaki gibi yükleyin. romu yükledikten sonra da cyanus 1.6'yı yükleyin.

      Sil
  26. Stock romu yuklemem zorunlu mu romu zaten stock romun uatune yuklemistim ve kerneli nasil yuklucem biraz acarsan burak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır cwm'de mounts and storage'i seçin sonra da format/system ve format/data alyapmanız yeterli. merneli yüklemek için de cwm'de instal zip from sd card> choose zip from sd card'dan cyanus 1.6'yı seçip yesi seçin. bittikten sonra reboot system now ile telefonu yeniden başlatın.

      Sil
  27. Peki hocam seni de aksam aksam yordum ama cyanus 1.6nin ustune 1.9u yukluyum mu gerek var mi ne degisir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun değil. cyanus 1.6'yı yükledikten sonra telefonu yeniden başlatın. açıldıktan sonra telefonu kapatıp yeniden cwm'e girin ve cyanus 1.9'u yükleyip telefonu yeniden başlatın. cyanus 1.9'la daha iyi bir performans alırsınız büyük ihtimalle.

      Sil
  28. Hocam bi de bu su ana kadar kullandigim en hizli rom eger kernel yuklersem performansi duser mi

    YanıtlaSil
  29. Hocam ben cyanus 1.6 yi yukledim ama hafiza karti beklenmedik sekilde cikarildi hatasi veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım. niye öyle oluyor bilmiyorum. bir de cyanus 1.9'u deneyin.

      Sil
  30. Hocam hata devam ediyo erkani kapatiyorum bi sey yok aciyorum hata verkis ortam tarayici calisiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman önce odinden stock rom kurun sonra minirom'u kurun. minirom'u kurduktan sonra kernel yüklemeyin. stock kernel olarak kalsın. sorun çözülür herhalde.

      Sil
  31. Bir sure oyle kullandim onda bu hatayi vermiyor hocam ama wifi ve bluetooth calismiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben cyanus 1.6'yı da 1.9'u da uzun süre stock romda ve stock tabanlı romlarda kullandım ama hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım. ne yapılacağını da bilmiyorum maalesef.

      Sil
  32. Hocam yardimlarin icin sagol yinede ben ne zaman farkli bir kernel yuklesem stockla gelen disinda boyle oluyo remixte de boyleydi cozumunu bulmustum ama simdi hatirlayamadim tekrar cok sagol

    YanıtlaSil
  33. i just installed TouchWiz UX miniROM Inspired v3-but WIFI doesn't work anymore..it cannot turn On frm notification bar or even from setting..Wifi is all i need in my home,So i better just moved back to the stock ROM..Any help...??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reflash rom then install cyanus 1.6 wifi will work.

      Sil
    2. i have to install cyanus 1.6 ... right

      Sil
  34. Thanks, wifi works well but ,,i cannot replace system apps like playstore with another update apk..which i downloaded from other site.

    YanıtlaSil
  35. this is a good rom ..
    but when i restart phone
    the screen stoped in boot animation
    plz .. fix my proplem
    and sorry about my english
    because i am egyption

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coz boot animation doesnt work. dont know why. wait about 5 mins. if doesnt boot flash stock rom from odin then reflash minirom.

      Sil
    2. no no
      it boots
      but i didn't see any thing because . i see black screen with word "android" on the middle of the screen

      Sil
    3. reflash stock rom then install minirom. after installing rom install cyanus 1.6 i didnt face any problems with cyanus 1.6

      Sil
    4. reflash stock rom then install minirom. after installing rom install cyanus 1.6 i didnt face any problems with cyanus 1.6

      Sil
  36. Sir , is update 5 of touchwizux inspired rom present in port of touchwizux inspired rom in posts here??

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buradan yükleyebilirsiniz: http://galaxypopplusturkiye.blogspot.com/2013/01/kernel-cyanus-kernel-cm7-destekli.html?m=1

      Sil
    2. sizin dediklerinizi yapticyanus 1.6-yi yukledim sonra tekrar recovery moda girip 1.9-zu yukledim bu sefer bluetooth calisiyor ama wifi calismiyor napabilirim?

      Sil
    3. romu yeniden yükleyip telefonu yeniden başlatmadan önce cyanus 1.6'yı yükleyip telefonu yeniden başlatın. tekrar recoverye girip cyanus 1.9'u yükleyin ve telefonu yeniden başlatın.

      Sil
  38. yaa ben internete giremiyorum bu romda

    YanıtlaSil
  39. Yardim etmeyecek misin hocam

    YanıtlaSil
  40. işim vardı cevap veremdim. hangi kerneldesiniz?

    YanıtlaSil
  41. hocam bluetooth çalışmıyor ne yapayım kernel cyanus 1.1 kullanıyom

    YanıtlaSil
  42. lan wifi falan çalışmıo nası yapçam ya of ya

    YanıtlaSil
  43. hocam kamerayı NASIL HALLEDECEĞİZ

    YanıtlaSil
  44. root gereklimiACİL!! ROOT LAZIMMI

    YanıtlaSil
  45. ABİ USB NASIL OLCAK YOK USB SADECE STATUS BAR DA İŞSARET VAR QUİCK PANEL DE YOK

    YanıtlaSil
  46. Hocm bem youtube uygulamasi sistemde yer aldigi icin kaldirdim simdi ise playstoredan tekrar yukluyom acilmiyor

    YanıtlaSil