4 Ocak 2013 Cuma

[ROM] Stock Rom (S5570IXXLD6) [box.com Linki Eklendi]

Merhaba, sonunda stock rom buldum ve paylaşıyorum.  Romu flashlayınca kernel de stock oluyor ama kies üzerinden ne yazık ki güncellenemiyor. Zaten bu stock rom şu anki en güncel İtalya Firmwarei güncellenirse onu da bulup paylaşmaya çalışacağım. Yüklemek için root gerekmiyor. Ama bunu flashlayınca telefon rootluysa rootu gidiyor. Bir de cihazdaki veriler sıfırlanmıyor.

DOSYALAR

KURULUM

Önce tüm dosyaları indirin ve Kies'ı kurun(Kies yüklü değilken odin cihazı tanımıyor.). Arşiv içindeki dosyaları masaüstüne atın(pit dosyası dışında.) ve Odin'i açın. Odin'i alttaki gibi ayarlayın ve telefonu download moda alıp(telefonu kapatıp ses kısma+orta tuş+güç tuşuna aynı anda basın telefon download modda açıldıktan sonra bir kere ses açma tuşuna basın.) bilgisayara usb kablo ile bağlayın.



Start a basın ve bekleyin. Yaklaşık 2-3 dakika içinde bitecektir. Aşağıdaki yazıyı gördüğünüzde yükleme bitmiştir artık telefonunuzu bilgisayardan çıkarabilirsiniz. Telefon açılırken Galaxy Mini değil Galaxy Next Turbo yazısı ile açılıyor. Çünkü bu İtalya stock romu ve telefonumuzun adı İtalya'da Galaxy Next Turbo olarak geçiyor. Telefon açıldığında İtalyanca olarak açılıyor yeniden Türkçe yapmak için şu yolu izleyin: Menü>Impostaz.>Lingua e testo>Seleziona lingua>Türkçe'yi seçin.

IRONANDY THEME

Biraz ICS tarzı olan güzel bir tema. Temayı silmek için romu Odin ile yeniden yükleyin.

DOSYALAR


EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

IronAndy 1.3.1













IronAndy 2.2.1















KURULUM

1) Telefonu kapatın ve recovery modda yeniden açın.
2) Önce apply update from sd cardı sonra da cwm i seçin.
3) Cwm menüsünde önce install zip from sd ve choose zip from sd yi seçin sonra da temayı seçin ve yes deyin. Yükleme tamamlanınca reboot system nowa basarak telefonu yeniden başlatın.


108 yorum :

  1. eline sağlık ... bunu yapınca 2.3.7 filan mı oluyor yoksa 4.0. mı oluyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır maalesef ki yine 2.3.6 zaten 4.0 veya üstü için bi beklentiniz olmasın

      Sil
  2. hocam telefon durmadan reset atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok reset atmaması lazım yanlış yüklemiş olabilirsiniz pit dosyasıyla yüklenmeyecek bir de unutmuşum yazmayı belki pit dosyasıyla yüklediğiniz içindir pit dosyasız da olmazsa bir de önce recoveryden wipe data ve wipe cache yapın sonra da telefonu resetlemeden direk download moda alıp yükleyin

      Sil
  3. rom deil tema 4.1.3 e yükledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki öncesinde stock romu yükledin mi

      Sil
    2. abi stock kernel yükleyince garanti geri geliyomu.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. yanlış yapmışsınız temayı yüklemek için önce stock romu yüklemeniz lazım

      Sil
    2. tmm hocam halletim en güncel stok rom buldum oldu ona hemde türkçe %100 orjinal

      Sil
  5. eline sağlık hocam ama 2. temayi indiremiyorum.. dosya bulunamadı diyor.

    YanıtlaSil
  6. off benim telefonda reset atıyr sanırım ilk olarak 1. romu koycaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bendede aynısı olduu istersen orjinal rom verym sade 2.3.6 da oluyo

      Sil
  7. eline şağlık burak hocam bu arada hyperian romun yeni linkini indirdim yine aynı hatayı verdi

    YanıtlaSil
  8. yaklasın 15 dkdir bekliyorum olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odinden starta bastıktan 15 dk sonra mı yoksa usb ile telefonu bilgisayara bağlayınca mı? eğer usb ile bağlandıktan sonra ise öncelikle kiesı kurun sonra yeniden deneyin

      Sil
  9. burak kardeş ben dedikleriizi yaptım durmadan fail veriyor ve setup da kalıyo lütfen yardım telefonumda jeelyplast vardır sitedekini yüklemiştim acaba ondanmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır önceden yüklü olan romla alakası yok peki telefonu download moda aldıktan sonra ses açma tuşuna basıp mı starta bastınız yoksa başka türlü mü?

      Sil
  10. kardeş ben sebebini biliyorum pit dosyasını yerleştir olucaktır, yazılım yüklendikten sonra recowery'e gir wipe cache ve wipe data yap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok hocam bu stock rom için pit dosyası gerekmiyor gerekse onu da yazardım zaten

      Sil
  11. burak hocam senin romu test ediyim dedim bendede aynı hatayı verdi pit dosyasını kullanınca oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bulduğum yerde pit dosyasız diyordu ama pit dosyalı da oluyomuş demek ben pitsiz yüklemiştim ve de

      Sil
  12. pit dosyasını neren bulacagız peki arkdaslar beınkınde durmadan fail veriyoda yada lutfen artık kurtulmak istiyorum root tan telefonu satacam para etmiyor adam ben bunu satammam diyo almıyoda lütfen yardım pls.

    YanıtlaSil
  13. http://www.teknolojinator.org/galaxy-pop-plus-galaxy-next-turbo-gts5570i-stock-rom-t107.0.html

    kardeş bu benim yayınladığım rom en ince ayrıntısına kardar anlattım inşallah düzelir bir sorunun olursada buraya yaz hemen satma falan mantık işi değil adamlar bedavaya kapatırlar cihazı ama satın almadıklarına göre istanbul da değilsin

    YanıtlaSil
  14. arkdasım ordaki linkler bozuk mahkeme tarafından silinmiştir diyor lütfen bi bakarmsın bi daha

    YanıtlaSil
  15. kardeş linklerde bir sorun yok hepsini kontrol ettim ama 4shared türkiyede engellenmiş durumda ve galiba senin bilgisayarın yasaklı sitelere giremiyor. herneyse ne kadar zor bir durumda olduğunu biliyorum onun için pit dosyasını başka bir yere upload ettim işte http://yadi.sk/d/Vkwa1COr2fJJk

    YanıtlaSil
  16. hocam ben bunu indiremyorum bi zahmet mediafire veya zippishare ye atarmsnz?
    tşkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye ki link açılıyor ama bir de dropboxa yüklerim

      Sil
    2. niye ki link açılıyor ama bir de dropboxa yüklerim

      Sil
    3. niye ki link açılıyor ama bir de dropboxa yüklerim

      Sil
  17. doğrudur ama bende çalşmyor mediafire ve zippishare de hata almyorum genelde.

    YanıtlaSil
  18. kardes yandex ten inmiyor yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam box.com linkini deneyin bir de

      Sil
    2. hocam box.com linkini deneyin bir de

      Sil
  19. hocam bi soru sorcam kies tanimadi galiba cihazi ama odin sari gostrdi yukleneye calistim3dk sonra fail dedi sorun ne olabilor kies internet baglantisi mi istiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kies internet bağlantisi istemez internetsiz de stock rom flashalayabilirsiniz. fail diyorsa bir de odinin olduğu arşivin içindeki pit dosyasiyla yüklemeyi deneyin odinde pit butonuna basip pit dosyasini seçip flashlayin. pit dosyasiyla fail dememesi lazim.

      Sil
  20. kardeş kies açıkken odin de sorun yaşıyabilirsin aynı anda çalışınca sorun çıkarıyorlar.

    YanıtlaSil
  21. acaba bu yazılımı kurunca telefon garanti kapsamından çıkar mı? italyanın orjinal samsung sitesinin midir bu yazılım? temadan bahsetmiyorum bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım gitmiyor ama rootlarsanız gider.

      Sil
    2. telefonum bozulduğunda düzeltmek için bu yazılımı yüklemiştim ve yazılımdan kaynaklanmadığını görünce servise yolladım. yani sorunum hala devam ediyordu. garanti kapsamından çıktığını söylediler. bu acaba samsungun orjinal stock romu mudur italya samsungun yani?

      Sil
    3. samfirmwareden indirip üçe bölünmüş orjinal samsung yazılımıdır ama telefonunuzu rootladıysanız ondandır. ama belki da üçe bölündüğü için orjinalliği bozulmuştur

      Sil
  22. ya 10 dkdır bekliyom daha kurulmadı.setup connection deyip duru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odini kapatıp açtıktan sonra yeniden deneyin veya kies yüklü değildir. yüklüyse de kapatın

      Sil
    2. kardeş benimkide aynı ama devam etmiyor hiç bi türlü :((

      Sil
  23. hocam benimki 40 sn fln surdu

    YanıtlaSil
  24. Bu Tema nasıl yapılıyor hocam bi açıkca anlatırmısınız roomu kuruyorum fakat temayı yapamıyorum bana bu tema lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran görüntülerinin altında yazıyor. bir de recovery moda girmek için orta tuş+ses açma+güç tuşuna basın. aşağıya veya yukarıya gitmek için ses tuşlarını kullanın orta tuş ile seçim yapın.

      Sil
  25. kardeşim benim bu konuda pek bilgim yokda şunu biraz açık anlatırmısın rica etsem büyük sevaba girersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zaten açık anlattığımı düşünüyorum. siz nereyi yapamıyorsanız onu söyleyin yardımcı olayım.

      Sil
  26. kardeşim ben şimdi o temayı ıstıyorumda temayı yapamıyorum romu yüklüyorum odin ile tema olmuyor

    YanıtlaSil
  27. hata değil bu stock romu odin ile yüklüyorum telefon açılıyor next turbo falan yazıyor fakat o tema olmuyor tema için farklı bi dosya ve farklı bir kurulummu var onu kastediyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yazının tamamını okuyun. tema için ayrı bir zip dosyası var. link:
      ironandy 1.3.1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/104918208/Ics%20Stile/1.3.1%20Ics%20IronAndy%20Style_Light%20-%20Barra%20Notifiche_Clear.zip

      Sil
  28. E.y.w hocam yaptım temayı süper olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  29. hocam samsung yanıp yanıp sönüyo

    YanıtlaSil
  30. Hocam Allah Razı Olsun 1 Aydır Bu Türkçe Dil Paketini Arıyordum.Hocam Allah Sana S4 Nasıp Etsin İnşallah Allah Ne Muratın Varsa Versin.

    YanıtlaSil
  31. kardeşlerim bu rom
    s5570 'i'
    sürümü içindir
    s5570 telefonlara yüklerseniz reset atar her zaman yükleyecekseniz illa : http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/search/label/stock
    :D

    YanıtlaSil
  32. hocam kies kurulumu sırasında error -2 sistem belirtilen dosyayı bulamıoyor die bi sorun alıyorum bir türlü düzeltemedm yardımcı olursanız sevinirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eksik indirmiş olabilirsiniz.

      Sil
    2. verdiği linkten indirdim olmadı gezginlerden indirdim olmadı bir iki yerden dha indirdim ama olmadı sistemde bi sorun war galiba ama anlamadm gitti

      Sil
    3. o zaman samsung mobile drivers'ı yükleyin aynı görevi görür. en son driverlar için link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2038555 burda nasıl yükleneceği falan anlatılmış. orda bi de adb falan da var ama onları boşverin onlara ihtiyacınız yok. sadece mobile drivers'ı yükleyin.

      Sil
    4. saol kardeşim çok teşekkürler :D yalan deil en az 6 saatten beri uğraşıom kafam bulanmıştı :D çok teşekkür ederim

      Sil
  33. Kardeş stock rom için kies zorunlu degil http://www.depo.driverindir.web.tr/down/689-SAMSUNG_US7_Driver_for_Mobile_Phones_1.4.8.0.exe bu linkten samsung usb driver ı indir ve kur kies i atla ve diger işlemleri aynen uygula

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol kardeş teşekkürler ilgilendiğin için

      Sil
  34. hocam bi sorunum daha var odin de reset yazısı çıkıo telefon o arada kendine reset atıo rebooting fln yazılar geçio açılıo ama türkçe bi değişiklik falan olmadı telde sürüme baktım 2.3.6 aynı nerede hata yaptım bi yartdımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam resetten sonra bkledm pass yazısı çıkınca teli ayırdım pcden ama yine aynı şekilde türkçe fln pit ile yükledim ?

      Sil
  35. Herşey aynı kalır zaten güncellemeler performans amaçlı

    YanıtlaSil
  36. orjinal kies destekli türkiye romu http://tribalite.blogspot.com/2013/10/gt-5570i-samsung-galaxy-pop-plus-stock.html

    YanıtlaSil
  37. admin yanlışın var müsadenizle düzeltmek istiyorum Pit ile beraber yükleyin (yoksa odin romu atmıyor) odin ile romu atıktan sonra telefonun kablosunu çekip telefonu kapatın recovery menüsüne girin ses açma ve güç tuşu recovery menüsüne geldikten sonra wipe data ve wipe cahe yapın sonra rebot diyin telefon açılacaktır saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dediklerinin aynısını uyguladım bi sonuç alamadım ne yapmm gerekiyo tel sürekli resetliyo kendini

      Sil
  38. slmkardes ben dedıklerını aynen yapıyorum ama setup connect yazıyor hıc bısıy yok yardımmmmmmmm

    YanıtlaSil
  39. Kardeş yükleme yaparken kies kesinlikle kapalı olmalı (genelde arka planda açıktır manuel olarak kapatmak gerekir) ve arada çoklu USB portu olmaması lazım cihazı doğrudan bilgisayara bağla. Bu arada blog'da daha güncel stock romlar var onları yüklemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  40. Temayı nasıl yüklüyoruz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. recoverye girip apply update from sd card'dan cwm'i seçin. cwm geldikten sonra install zip>choose zip from sd'den temayı seçip yes'e basın.

      Sil
  41. abi fail yazıyo ya herşeyi doğru yapuyorum eminim ama fail diyo bi yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  42. Hocam ben kurdum anlattığınız gibi samsung yazısı geliyo telefon kendine reset atıyor pit dosyasıyla da attım birşey deişmedi wipe data wipe cache de yaptım yine aynı lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede aynısı oldu ya orjinal yazılımı varmıdır bunun tekrar geri atsak
      diğer yazılımları denedim ne yaptıysam mobil ağa erişilemiyor diyor
      şaştım kaldım

      Sil
  43. kardeş bunu yükleyin düzelir http://yadi.sk/d/LW9TzZEHJ9mHm

    YanıtlaSil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Arkadaş kaçıncı edit bu her seferinde terslik :D:D

    Bugün kontrol ettim. Son stock romlar Sammobile ' a göre böyle arkadaşlar:

    Italy --- 2013 October --- 2.3.6 --- S5570IXIMJ1
    Israel (Orange/Partner) --- 2013 June --- 2.3.6 --- S5570IJKME1
    Czech Republic --- 2013 April --- 2.3.6 --- S5570IXXMC1
    Hungary --- 2013 April --- 2.3.6 --- S5570IXXMC1
    Hungary (Telenor) --- 2013 April --- 2.3.6 --- S5570IXXMC1
    Hungary (T-mobile) --- 2013 April --- 2.3.6 --- S5570IXXMB1
    Croatia --- 2013 April --- 2.3.6 --- S5570IXXMB1
    Spain --- 2013 April --- 2.3.6 --- S5570IXXMC1
    Baltic --- 2013 April --- 2.3.6 --- S5570IXXMC1
    Spain (Movistar) --- 2013 February --- --- S5570IBGMB2


    Ekim 2013'te İtalya romu S5570IXIMJ1 sürümüyle verilmiş.
    Bu konuda tartışılan rom daha eski olmalı sanırım.
    Henüz denemedim umarım sorun yaşadıklarınız giderilmiştir. Denemekte fayda var.

    Kaynak: http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-S5570I&pcode=0#firmware

    YanıtlaSil
  47. lüt fen cevap verirmisin zor durumdayımm:
    telefona jely bean yüklerkenn yazılım durdu (muş) açılmıyor bende servise felan götüremiyorumm benimde aklıma şöle bi fikir geldi telefona odin ile tekrar orjinal romunu atmaya çalıştımm ama hep failll diyo neden olabilir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://yadi.sk/d/LW9TzZEHJ9mHm kardeş bu linkteki stock rom dosyasını kullan burdaki sorunlu.

      Sil
  48. Hocam tema da bildirim cubugu gozukmuyor

    YanıtlaSil
  49. Hocam Galaxy Next Turbo yazısı geldikten sonra samsung yazısı dönüyo sadece açılmıyo telefon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim teli kapat ses açma orta tuş bide kilit tuşuna basbi ekran gelecek ordan wipe data yap sonra wipe cache yap rebot system now yap olacaktır.

      Sil
  50. burak hocam ben şimdi s3 romu indirip odinle s5570i ye flashlamaya kalkarsam ne olur?
    biliyorum saçama bi soru sordum :D

    YanıtlaSil
  51. Büyük ihtimalle yüklemeye hiç başlamaz. Başlasa bile telefonun brick (soft /hard) olur. Soft brick olursa stock rom kurarak düzeltirsin, Hard brick olursa elindeki imkânlarla üstesinden gelemezsin.

    YanıtlaSil
  52. hocam ben şimdi bunu yaparsam garanti geri gelir mi ? rootu da kaldırırsak gelir mi ?

    YanıtlaSil
  53. italya romu servis kabul edermi ?

    YanıtlaSil
  54. ya lütfen biri bana yardım etsin gitti telefonum hiç açılmıyor

    YanıtlaSil
  55. telefon konuşma yaparken kapandı bende yeni rom yukledim odin romu yukledi pass yazısıda geldi ve telefon açılıp kapandı fakat CSC Appling de kaldı teli kapatıp açıyorum direk custom recovery modda acılıyo wipe data diyorum onuda yapmıyo oylece kalıyo sorun hakkında bilgin varsa yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  56. Size yardımcı olacağım ama şimdi değil akşam. Şu anda işteyim, merak etmeyin telefonunuz düzelecek.

    YanıtlaSil
  57. Buradaki anlatımı uygulayarak telefonunuzu düzeltebilirsiniz.

    http://galaxypopplusturkiye.blogspot.com.tr/2014/09/bootloader-dosyasi-iceren-guncel-stock.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgin için teşekkür ediyorum ama sizi uzun süre bekledim, bir cevap olmayınca bir sitede unbrick rom buldum, sizin anlattıgınız gibi sorun çözüldü şimdi de reincarnation rom yükledim deniyoruz iyi çıkar umarım, tekrar ilgin için teşekkür ediyorum.

      Sil
  58. hocam telefon direk türkçe açıldı :D

    YanıtlaSil
  59. hocam google apps linki verirmisin ve nasıl yükleneceğini

    YanıtlaSil